Såfremt I ønsker at få fakturaen tilsendt elektronisk via EAN nummer, så er proceduren for at oprette en ordre hos AV-Connection følgende.
Ordren foregår på samme måde som almindelige ordrer til privatpersoner eller firmaer, blot med den undtagelse af at man skal vælge "Offentlig virksomhed" under kundetypen og indtaste gyldigt EAN nummer.
Her er hele fremgangsmåden for bestilling med betaling via EAN faktura:
- Find de ønskede varer i shoppen og læg dem i indkøbskurven.
- Gå til indkøbskurven/kassen, revidér evt. antal og gå til kassen.
- Indtast f.eks. jeres fælles e-mail adresse f.eks. til indkøbsafdelingen, alternativt din personlige e-mail.
- Vælg "Offentlig virksomhed/institution" under kundetype.
- Indtast faktureringsadresse og kontakt info, evt. CVR nr. samt naturligvis EAN lokationsnummer.
- Fortsæt til forsendelse og vælg den ønskede forsendelseform, samt evt. anden leveringsadresse.
- Fortsæt til betaling og vælg "Faktura betaling" og godkend ordren.
Vi vil herefter validere EAN nummer og kreditværdighed, og hvis alt er i orden sender vi varerne hurtigst muligt. Fakturaen kommer herefter i elektronisk format til jeres EAN lokationsnummer i virksomheden. Vi kontakter jer naturligvis, hvis der er problemer.